Gyakran ismételt kérdések

1.Hogyan tudok fizetni?

A megrendelést követően a kapott árajánlatnak megfelelően előleg átutalása szükséges. A fennmaradó összeg fizetése legkésőbb beszereléskor válik esedékessé. A vásárló döntése szerint a számla kiegyenlítése készpénzben vagy átutalással történhet az előlegbekérő és a végszámla kiállítását követően.

2.Mennyi a szállítási/elkészülési idő?

Kapacitástól függően tudunk pontos szállítási időt mondani, ezt megrendeléskor pontosítjuk az ügyféllel. Az átlagos vállalási időnk 8-10 hét.

3.Hogyan tudok árajánlatot kapni/kérni?

Árajánlatot kérhetsz e-mailen keresztül vagy a honlapunkon található kapcsolati űrlap kitöltésével. Ha még nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél, javasolt, hogy ellátogass bemutatótermünkbe, ahol megtekintheted kiállított darabjainkat és fotóalbumjainkat.

4.Szállítanak Ausztriába is?

A külföldi értékesítés a cég indulása óta működőképes. Szállítunk Magyarországon kívülre, így Ausztriába is.

5.Van katalógusuk?

A honlapon a Galéria menüpontban találhatóak az elérhető termékeink, emellett bemutatótermünkben több katalógus, fotóalbum áll ügyfeleink rendelkezésére. Igény esetén egy szűkített kiadványt tudunk küldeni postai úton.

6.Milyen színekből választhatok?

Termékeink többféle színben elérhetőek, több, mint 1000 szín közül válogathatnak ügyfeleink a RAL színskála palettájáról. Termékeink számos különböző felülettel rendelkeznek, beleértve a matt, selyemfényű, fényes, sima vagy strukturált felületeket, és kovácsoltvas termékeink esetén az antikolt felület is elérhető, amelynek lehetősége végtelen kombinációkat kínál.

7.Mennyibe kerül a szerelés?

Az árajánlatunk magába foglalja a termék teljeskörű kivitelezését, vagyis a felmérést, tervezést, gyártást, felületkezelést, szállítást és felszerelést is.

8.Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség megállapításához kilométer táblázatot használunk.

9.Motoros kapujuk van? 

Kapuk automatizálásával is foglalkozunk, így igény esetén a kapu méretétől, súlyától, nyitási irányától függően ajánlunk minőségi, Németországban gyártott SOMMER motorjaink közül. A kábelezési előkészületekről szakrajzot biztosítunk, amit a villanyszerelőnek szükséges előkészíteni a telepítés előtt.

10.Kaputelefon van?

A kaputelefon beépítéséhez szükséges előkészítést az Ön szakemberével egyeztetve elvégezzük. A kaputelefon rendszer kiépítése más szakterület, így azzal nem foglalkozunk.

11.Milyen postaládák vannak?

Többféle postaláda közül választhatnak ügyfeleink: falra vagy kerítésre szerelhető, beépíthető, szabadon álló, vagy igény esetén egyedi elképzelések szerint gyártott. Idén bevezetésre került új termékünk is, a csomagláda/packetbox.

12.Kijönnek helyszínre?

Árajánlathoz a helyszíni felmérés nem szükséges. Amennyiben megrendelés történik, szakemberünk milliméter pontos felmérést végez a rétegrendek felmérésével, vízszintek ellenőrzésével, illetve minden olyan paramétert felmérünk, amely a gyártáshoz vagy szereléshez fontos. Ez alapján szakrajzot készítünk és csak utána kezdődik meg a gyártási folyamat.

13.Hogy működik a garancia?

Termékeink kiváló alapanyagokból, nagy gondossággal készülnek szakembereink által. Normál, mindennapi, tehát nem extrém használat során fellépő esetleges hibákra általánosan 1 év garanciát és 2 év szavatosságot vállalunk.

14.Az árak fix árak?

Minden esetben egyedi árazást alkalmazunk, a megadott méretek és minták alapján. Ha nagy eltérés nem jelentkezik a felméréskor felvett valós méretek között, illetve a design-on sem változtatnak, az ár sem változik. Kedvezményes ár esetén annak mértékét az árajánlatban feltüntetjük.

15.Mennyi a folyóméter ár?

Az árakat nem folyóméter alapján állapítjuk meg, hanem minden esetben egyedileg, a megrendeléstől függően alakítjuk ki. Kollégánk pontosan kiszámolja mely anyagokból hány méter / hány darab kerül beépítésre az Ön által kért termékbe.

16.Kerítés építést vállalnak? / Betonozást vállalnak?

Nem vállalunk.

17.Hogy működik a reklamáció?

Probléma felmerülése esetén telefonon vagy e-mailen keresztül fogadunk reklamációt. Kolléganőnk hétfőtől péntekig 8-16 óra között elérhető a 06-20/263-36-38 telefonszámon. E-mailes reklamáció esetén, amennyiben lehetősége van, küldjön pár fotót, rövid kis videót a felmerülő problémáról, hogy kollégáink minél pontosabb képet kapjanak a hibáról. E-mailes reklamáció az alábbi e-mail címre küldhető: info@fuzfa.hu. Minden esetben 72 órán belül választ kap a reklamációra.

18.Hol tudom megnézni a termékeiket?

A hármashatár (Ausztria-Szlovákia-Magyarország) szívében, Mosonmagyaróváron (Juhar u. 8.), az autópálya mellett, az ipari parkban 1600 négyzetméteres csarnokunkban és bemutatótermünkben várjuk személyesen.

19.Mit jelent az, hogy porfestés?

A porfestés egy olyan eljárás, amely során elektrosztatikus töltéssel rendelkező poliészter alapú port szórnak a felületre, amit kemencében ráolvasztanak. A porfestés egy tartós és időjárásálló felületet hoz létre, amely ellenáll az oxidációnak, a rozsdának és a kisebb karcolásoknak.

20.Milyen karbantartást igényelnek a termékek?

Az általunk gyártott termékek alapvetően nem igényelnek karbantartást, azonban a hosszútávú használat során szükség lehet pár minimális beállításra, ellenőrzésre. Minden vásárlónk számára biztosítunk felhasználói kézikönyvet, amelyben részletesen össze van gyűjtve minden fontos teendő:

Időszakos ellenőrzés: A termék rögzítései idővel meglazulhatnak, ezért javasoljuk évente a termék rögzítőelemeinek ellenőrzését, azok meghúzását. Különös tekintettel a mozgó alkatrészek kötőelemeire.

Ajtók, kapuk dilatáció miatti beállítása: A fém termékeink méretei a hőmérséklet változásával (évszakváltások) arányosan változnak. Így természetesen előfordulhat, hogy az ellenkező évszakban beállított ajtó nem záródik megfelelően. Ezért a kerti ajtó és kapu termékeinket állítható zsanérral láttuk el.

Körcímke műanyag kopógyűrűjének cseréje, kilincs rögzítése: A körcímkével ellátott kilincseknél egy műanyag kopógyűrű található, mely idővel elkopik, így cserélni kell.

Ajtóbehúzó beállítása: Az ajtóbehúzó egy rugóval és olajfékkel működő szerkezet. Beállítása statikus, amely nem tudja követni a különböző légnyomásváltozásokat. Azaz egy enyhén szeles esetleg szélcsendes időben történő beállítás esetén az ajtó valószínűleg nem fog becsukódni egy erősen szeles, huzatos időszakban. Vagy ellenkezőleg egy huzatos körülmények közt beállított ajtó szélcsendes időben túlzott mértékben erősen becsapódik. Kollégáink az éppen aktuális körülményekhez tudják beállítani a szerkezetet. Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy a környezetére más légnyomásviszonyok a jellemzők, mint ami a telepítéskor volt, úgy kérjük, az ajtóbehúzót állítsa át.

Úszókapu sín tisztítása: Az általunk telepített görgős bakok zárt csapágyazásúak, normál használat mellett zsírozást nem igényelnek. A kapu mozgása lehet akadozó, hangos. Ebben az esetben valószínűleg idegen anyag juthatott a sín belsejébe. Ekkor a sín belsejébe egy kis kefével belenyúlva takarítsa ki mindkét oldalt. Az ellenőrzést javasolt elvégezni kerti munkálatok után, amikor megnő az esélye, hogy a sínbe idegen anyag kerül.

Omega sín tisztítása: Az Omega sínen gördülő toló kapu működésének feltétele, hogy az Omega sín futófelülete minden esetben tiszta, akadályoktól mentes legyen. Minden mozgatás előtt mentesítse a futófelületet a rárakódott idegen anyagoktól.